“მასწავლებლებმა ირწმუნეს საკუთარი ძალა და გაუთავებელმა უსამართლობამ ხმა ამოაღებინა!” – ნანა ტოხვაძე

128

პოლიტიკური პლატფორმა “სტრატეგია აღმაშენებლის” პოლიტიკური საბჭოს წევრი, განათლების მიმართულების ხელმძღვანელი ნანა ტოხვაძე საგანმანათლებლო სისტემაში შექმნილი პრობლემების თაობაზე საუბრობს, რაც პედაგოგებს აწევთ მძიმე ტვირთად:

მოსაზრება ვრცელი განსჯისთვის…

გული მიგრძნობს, ცხელი შემოდგომა გველის საგანმანათლებლო სივრცეში!

საზოგადოების გამოფხიზლების ფაზა ხელშესახები ხდება, რაც ძალიან მახარებს. მასწავლებლებმა ირწმუნეს საკუთარი ძალა და გაუთავებელმა უსამართლობამ ხმა ამოაღებინა! (მარტო აღარ ვარ 🙂 ბევრნი ვართ❤).

დღევანდელი განათლების სისტემა, ფაქტია, ვერ უზრუნველყოფს მოსწავლეზე ორიენტირებულ და განმავითარებელი გარემოს შექმნას.

სრულიად განზეა დარჩენილი მასწავლებლის ინტერესიც. ჯამში ეროვნული ინტერესების უგულებელყოფასთან გვაქვს საქმე!

რა მოგვცა პედაგოგთა კატეგორიზაციამ და გამოცდომანიამ?
რა მიიღო სახელმწიფომ მასწავლებლებთან კრიჭაში დგომით??

ადამიანებს, რომლებსაც შვილებს ვანდობთ, რატომ არ ვანდობთ ნებაყოფლობით განვითარების არჩევანს? იმიტომ ხომ არა, რომ ვერ “დათვალეს/გაიმეტეს” საბაზისო, ღირსეული ანაზღაურების ოდენობა?

რა იყო გამოცდების მიზანი? შეფასება განვითარებისთვის თუ ანაზღაურების კუს ნაბიჯებით დანაწილებისთვის?!

როცა შედეგები “მოულოდნელი” აღმოჩნდა, არაობიექტური გასწორების გარდა სხვა ხრიკი “ვერ მოესწრო”?? ანუ 7000 სააპელაციო განაცხადის დამუშავებას რა ბედი ეწევა? რა კრიტერიუმით “გადაარჩენს” სამინისტრო კადრებს?

შედეგი სავალალოა – უსამართლობისა და არაობიექტურობის, ურთიერთდაპირისპირებისა და შეურაცხყოფის განცდა პედაგოგიურ საზოგადოებაში!

გამოსავალის ძიებასაც პირი არ უჩანს, რადგან “სქემის შემოქმედთ” აღიარება უძნელდებათ, რომ შეცდომა დაუშვეს, “რეფორმამ” არ იმუშავა და ამ შეცდომაში გაჯიუტებას კიდევ მეტ ქაოსში შეჰყავს სისტემა!

გამოსავალი ცხადია არსებობს!

დადგა დრო, უმიზნო ექსპერიმენტებს ბოლო მოეღოს და მოვუსმინოთ იმ ადამიანებს, რომლებმაც თაობების აღზრდას შეწირეს ცხოვრების საუკეთესო წლები!” – წერს ფეისბუქის პირად გვერდზე ნანა ტოხვაძე.

კომენტარები პუბლიკაციაზე