ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელი კომისია – სემეკი მომხმარებლებს ინფორმაციის მიღების ახალი მომსახურების თაობაზე ატყობინებს:
*303# -ს ახალი მომსახურება დაემატა
მობილურ ტელეფონზე *303#-ის აკრეფით შეგიძლიათ:
– მიიღოთ ელექტრონული ქვითარი;
– დააფიქსიროთ ელექტროენერგიის, ბუნებრივი გაზის ან სასმელი წყლის ხშირი წყვეტა და მომარაგებაში სხვა პრობლემები. მათ შორის:
– ელექტროენერგიის დაბალი/მაღალი ძაბვა/ძაბვის ციმციმი;
– ბუნებრივი გაზის დაბალი/მაღალი წნევა/ხშირი წყვეტა;
– სასმელი წყლის ხარისხი/ხშირი წყვეტა/დაბალი/მაღალი წნევა.
*303#-ით პრობლემის დაფიქსირების შემდეგ მომსახურე კომპანიიდან სმს შეტყობინებით მიიღებთ რეგისტრაციის ნომერს.
დამატებითი კითხვების შემთხვევაში დაუკავშირდით სემეკს ქოლცენტრის ნომერზე: 16 216. (ზარი უფასოა ნებისმიერი ოპერატორიდან).