კორონავირუსი, კარანტინი, სოციალური ქსელები და მომხმარებლის ინტერესები

17

კომუნიკაციების ეროვნული კომისია მსოფლიო ბაზრის კვლევის ორგანიზაცია „Global Web Index“-ის მიერ მომზადებულ კვლევას აქვეყნებს იმის ტაობაზე, თუ როგორ შეიცვალა, კორონა ვირუსის გამო კარანტინში ყოფნის დროს, ინტერნეტ მომხმარებლების ქცევა.

📊 კვლევის მიხედვით, სოციალური მედიის მომხმარებლები ყველაზე მეტ დროს სიახლეების კითხვას უთმობენ:

🖱 სიახლეების კითხვა – 48%
🎧 მუსიკის მოსმენა – 44%
👥 მეგობრებთან ურთიერთობა – 41%
▪ სიახლეების გაზიარება – 35%
🗣 საკუთარი აზრების გაზიარება – 34%

კომენტარები