კვირა, სექტემბერი 7, 2025
22.8 C
Tbilisi
spot_img
მთავარიტექნოლოგიები და კომუნიკაციებირატომ გააუქმა Facebook-მა "ფეიჯ-ლაიქები" და რა რჩება მათ...

რატომ გააუქმა Facebook-მა “ფეიჯ-ლაიქები” და რა რჩება მათ ნაცვლად?

ბოლო წლებში Facebook-ი მუდმივად ცვლის პლატფორმის ფუნქციონალს, რათა მომხმარებლებსა და ბიზნესებს უფრო მარტივად ჰქონდეთ კომუნიკაცია ერთმანეთთან. ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ცვლილება, რომელიც შესაძლოა უცნაურად აღიქვათ თქვენს ფბ გვერდებზე, არის ფეიჯის “ლაიქების” გაუქმება და მათი ჩანაცვლება მხოლოდ Follow-ით.

რატომ გაუქმდა Page Likes?

„Like“ ღილაკი დიდი ხნის განმავლობაში იყო ფეიჯის პოპულარობის მთავარი მაჩვენებელი, მაგრამ მას ხშირად არ ჰქონდა რეალური მნიშვნელობა. ბევრი მომხმარებელი უბრალოდ აჭერდა „Like“-ს, მაგრამ შემდეგ აღარ ხედავდა ფეიჯის პოსტებს ან საერთოდ არ იყო აქტიური. შედეგად, ლაიქების რაოდენობა ხშირად ვერ ასახავდა აუდიტორიის რეალურ ჩართულობას.

რა განსხვავებაა Follow-სა და Like-ს შორის?
• Like – გამოხატავდა სიმპათიას, მაგრამ არ ნიშნავდა აუცილებლად, რომ მომხმარებელი ხედავდა ფეიჯის პოსტებს.
• Follow – ნიშნავს, რომ მომხმარებელი ირჩევს ფეიჯის პოსტების ყურებას თავის სიახლეების ზოლში.

ამგვარად, „Follow“ უფრო სანდო და რეალური მაჩვენებელია იმ აუდიტორიის, რომელიც რეალურად ინტერესდება ფეიჯის კონტენტით.

რას ნიშნავს ეს ცვლილება ბიზნესებისთვის?
1. ზუსტი აუდიტორია – ახლა ფეიჯის მფლობელები ზუსტად დაინახავენ, რამდენ ადამიანს სურს მათი პოსტების ნახვა.
2. მეტი ჩართულობა – რაოდენობაზე ნაკლებად, აქცენტი კეთდება ხარისხზე და რეალურ კავშირზე აუდიტორიასთან.
3. სტრატეგიის შეცვლა – ბიზნესებს მოუწევთ მეტი ყურადღება გაამახვილონ საინტერესო და ღირებულ კონტენტზე, რათა მომხმარებლები დარჩნენ „Follower“-ებად.

შევაჯამოთ:
Facebook-ის ეს ცვლილება აუდიტორიის გაზომვას უფრო გამჭვირვალესა და რეალურს ხდის. ახლა ფეიჯის წარმატება არ განისაზღვრება ზედაპირული „ლაიქებით“, არამედ იმით, რამდენ ადამიანს რეალურად აინტერესებს თქვენი საქმიანობა და სურს თქვენი კონტენტის ნახვა.

ავტორი
ნინი ხიჯაკაძე

კომენტარები - დატოვეთ თქვენი მოსაზრება
spot_img

მსგავსი სტატიები

ComCom-ის წარმომადგენლებმა მარეგულირებლების რიგით 25-ე გლობალურ სიმპოზიუმში მონაწილეობა მიიღეს

კომუნიკაციების კომისიის წევრმა ეკატერინე იმედძემ და საერთაშორისო ურთიერთობის სამსახურის...

Boost post-სა და Ads Manager-ს შორის რა განსხვავებაა?

სოციალურ მედიაში რეკლამირება ბიზნესის განვითარების ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური გზაა,...

spot_img

"პარალელის" გამოკითხვა

დღის პოპულარული

ამაყი მთების ქვეყანა

ბუნებას ამაყი მთებისა და მიუვალი კლდეების სახით აქვს თავისი...

“ეს კაცი მიხეილ სააკაშვილის “ვივამედიდან” ციხეში გადაყვანას რომ მოითხოვდა, ხომ გახსოვთ?!” – ეკა ხერხეულიძე

"ერთიანობა ნაციონალური მოძრაობის" ერთ-ერთი ლიდერი, ეკა ხერხეულიძე კონკრეტული ფაქტების...

“ჩემთვის ლელო დამთავრდა მაშინ, როცა 4 ოქტომბრის ფარსში გადაწყვიტეს მონაწილეობა” – გიგი უგულავა

"ერთიანობა ნაციონალური მოძრაობის" ერთ-ერთი ლიდერი, გიგი უგულავა მამუკა ხაზარაძისა...

“თქვენ კიდევ იმაზე ჩხუბობთ, მიშა პოლიტპატიმარია თუ არა🙈” – ელისო კილაძე

"ქრონიკა +"-ის მთავარი რედაქტორი, ელისო კილაძის კონკრეტული მინიშნებებს აკეთებს...