2024 წლის IV კვარტალში ტელევიზიებმა კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან 21.4 მილიონი ლარი მიიღეს. ComCom-მა „მაუწყებლობის შესახებ“ კანონის საფუძველზე, „ტელეიმედის“, „რუსთავი 2“-ის, „მთავარი არხის“, „პოსტვ“-ის, „ტვ...
"მთავარი არხი" საგანგებო განცხადებას ავრცელებს მაუწყებლობის შეზღუდული ფორმატით ფუნქციონირებასთან დაკავშირებით და პოზიცია დააფიქსირა შექმნილ პრობლემასთან დაკავშირებით და მიუთითა ის გადაცემები, რომლებიც, ამ ეტაპზე, ეთერში...
კომუნიკაციების კომისიის მედიასკოლა ჟურნალისტიკით დაინტერესებული ადამიანებისთვის „მედიასკოლის სტუდიის“ 4 თვიან ინტენსიურ პრაქტიკულ კურსზე მიღებას უკვე მეორედ აცხადებს.
ინტენსიური კურსი ნებისმიერი მიმართულების კურსდამთავრებულს ან III და IV...
კომუნიკაციების კომისია 2024 წლის III კვარტლის მონაცემებს აქვეყნებს 6 ტელეკომპანიის სარეკლამო შემოსავლებთან დაკავშირებით:
🔹 2024 წლის III კვარტალში TV Imedi-ის სარეკლამო შემოსავალი 0.7 მილიონით შემცირდა...
,,საზოგადოებრივი მაუწყებლის” შენობასთან საპროტესტო აქცია გაიმართა პირდაპირი ეთერის მოთხოვნით. გამართული მოლაპარაკებების შემდეგ ,,საზოგადოებრივმა მაუწყებელმა” ეთერი დაუთმო საპროტესტო აქციების მონაწილე საზოგადოებისათვის ცნობად სახეებს, სადაც, სავარაუდოდ,...
კომუნიკაციების კომისიის ორგანიზებით, UNESCO-ს მედია და ინფორმაციული წიგნიერების გლობალური კვირეულის ფარგლებში, საქართველოს მასშტაბით, სხვადასხვა რეგიონის სკოლებში მედიაწიგნიერების დღე აღინიშნა და მოზარდებში კრიტიკული აზროვნების განვითარებისა...
კომუნიკაციების კომისიის მედიააკადემიაში ჟურნალისტებისა და ჟურნალისტიკის ფაკულტეტის სტუდენტებისთვის სემინარი „როგორ აშუქებს ახალი ამბების რედაქცია არჩევნებს“ ჩატარდა. შეხვედრას „რუსთავი 2“-ის ახალი ამბების სამსახურის ხელმძღვანელი და...
საქართველოს ჟურნალისტური ეთიკის ქარტია სპეციალურ განცხადებას ავრცელებს 3 ტელევიზიის გადაწყვეტილების მხარდასაჭერად:
"ჟურნალისტური ეთიკის ქარტია მხარს უჭერს ტელეკომპანიების „ფორმულა“, „მთავარი არხი“ და „ტვ პირველი“ გადაწყვეტილებას, შეეწინააღმდეგონ...
სამი ტელეკომპანია "მთავარი არხი", "ტვ პირველი", "ფორმულა" ერთობლივ განცხადებას ავრცელებს "ქართული ოცნების" კონკრეტული საარჩევნო ვიდეორგოლის ეთერში გაშვებაზე უართან დაკავშირებით:
"ქართული ოცნება" აგრძელებს საკუთარი პოლიტიკური კამპანიისთვის...
კომუნიკაციების კომისიის მედიააკადემიის „მასტერკლასს“ ონლაინ ლექციების კიდევ ერთი სერია დაემატა, რომლის ავტორი ტელეწამყვანი ნანიკო ხაზარაძეა. მისი საავტორო ლექციები კი განკუთვნილია მათთვის, ვისაც სურს მიაღწიოს...
2024 წლის მეორე კვარტალში ტელევიზიებმა კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან 17.9 მილიონი ლარი მიიღეს. კომუნიკაციების კომისიამ, „მაუწყებლობის შესახებ“ კანონის საფუძველზე, „ტელეიმედის“ „რუსთავი 2“-ის, „მთავარი არხის“, „პოსტვ“-ის,...
2024 წლის I კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების ჯამური კომერციული სარეკლამო შემოსავლები, წინა წლის ამავე პერიოდთან შედარებით, 0.5%-ით გაიზარდა და 15.6 მილიონი ლარი შეადგინა.
მხოლოდ...