2025 წელს, იმ სკოლების რიცხვი, სადაც მედიაწიგნიერება ცალკე არჩევით საგნად ისწავლება, კვლავ მნიშვნელოვნად გაიზარდა და 293 შეადგინა. აღსანიშნავია ისიც, რომ 293 სკოლიდან 90%-ზე მეტს...
კომუნიკაციების კომისიამ ტელემაუწყებლები „ფორმულა“ და „ფორმულა მულტიმედია“, ასევე რადიომაუწყებლები „ჟურნალისტთა კავშირი ხალხის ხმა“, „რადიო-ტვ ნორი“ და „სისტემა გამა“ „მაუწყებლობის შესახებ“ საქართველოს კანონის დარღვევისთვის წერილობით...
კომუნიკაციების კომისიამ 2025 წლის მუნიციპალიტეტის ორგანოთა არჩევნების წინასაარჩევნო პერიოდის მედიამონიტორინგის ანგარიში გამოაქვეყნა, რომელიც 4 აგვისტოდან 4 სექტემბრის ჩათვლით პერიოდს მოიცავს. საანგარიშო პერიოდში სულ 51 მაუწყებლის...
კომუნიკაციების კომისიამ ბაკალავრიატის და მაგისტრატურის სტუდენტებისთვის 1 ოქტომბრიდან 15 ნოემბრამდე ანალიტიკური ნაშრომების კონკურსი „გახდი მედიაწიგნიერების მკვლევარი“ გამოაცხადა.
კონკურსში მონაწილეობის მსურველებმა ანალიტიკური ნაშრომი უნდა წარმოადგინონ შემდეგი საკითხებიდან...
კომუნიკაციების კომისიის მედიალაბში, სტარტაპერებისთვის ჩატარდა სემინარი „მარკეტინგი AI ეპოქაში“, რომელსაც კომპანია 10xSeo-ს დამფუძნებელი, დავით წილოსანი გაუძღვა.
შეხვედრის ფარგლებში ტრენერმა ისაუბრა ისეთ მნიშვნელოვან საკითხებზე, როგორებიცაა მარკეტინგის...
კომუნიკაციების კომისიის წევრმა ეკატერინე იმედძემ და საერთაშორისო ურთიერთობის სამსახურის წარმომადგენელმა მზია გოგილაშვილმა მარეგულირებლების რიგით 25-ე გლობალურ სიმპოზიუმში (GSR-25) მიიღეს მონაწილეობა, რომლის ფარგლებშიც კოლეგა მარეგულირებელი...
სოციალურ მედიაში რეკლამირება ბიზნესის განვითარების ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური გზაა, მაგრამ ხშირად ჩნდება კითხვა, რომელი ინსტრუმენტი ჯობს: „ბუსტი“ (Boost Post) თუ Ads Manager-ის გამოყენება. ორივე...
ბოლო წლებში Facebook-ი მუდმივად ცვლის პლატფორმის ფუნქციონალს, რათა მომხმარებლებსა და ბიზნესებს უფრო მარტივად ჰქონდეთ კომუნიკაცია ერთმანეთთან. ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ცვლილება, რომელიც შესაძლოა უცნაურად აღიქვათ თქვენს...
კომუნიკაციების კომისიამ 2025 წლის 1 აპრილს „მაუწყებლობის შესახებ“ საქართველოს კანონში შეტანილი ცვლილებების სწორად და ეფექტიანად აღსრულების მიზნით, მაუწყებლებისთვის შინაარსობრივი მოთხოვნების, კერძოდ, სამართლიანობის, მიუკერძოებლობის, ჯეროვანი...
კომუნიკაციების კომისიამ ინტერნეტზე ფასების გაზრდით „მაგთიკომის“ მიერ დომინანტური მდგომარეობის ბოროტად გამოყენების შესაძლო ფაქტის შესწავლა და მოკვლევა დაიწყო.
საქმე ეხება „მაგთიკომის“ გადაწყვეტილებებს, რომლის მიხედვითაც, 1 ივნისიდან...
2025 წლის II კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების ჯამური კომერციული სარეკლამო შემოსავალი, წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 20 მილიონი ლარიდან 12.1%-ით შემცირდა და 17.6...
მსოფლიო ბანკის (WB) კვლევის მიხედვით, მიუხედავად ბოლო წლებში დაფიქსირებული პროგრესისა, საქართველოში ფიქსირებული ინტერნეტის დაბალი სიჩქარე კვლავ მნიშვნელოვან გამოწვევად რჩება. კერძოდ, ანალიზმა აჩვენა, რომ საქართველოში...